Вважається, що йодлінг вперше було завезено до Сполучених Штатів німецькими іммігрантами з Пенсільванії на початку 1800-х років.
У 1839 році тірольські менестрелі здійснили поїздку Сполученими Штатами і започаткували американське захоплення альпійською музикою. Протягом 1840-х років десятки німецьких, швейцарських та австрійських співочих груп перетинали країну, розважаючи публіку поєднанням співу, йодлінгу та «альпійської гармонії».
Том Крістіан був першим американським менестрелем-йодлем, що з’явився 1847 року в Чикаго.
У 1902 році Уотсон записав пісню «Hush-a-bye Baby», яка була пізніше записана в 1924 році Райлі Пакетт як «Rock All Our Babies to Sleep», перший в історії країни йодлінговий альбом.
Джиммі Роджерс був відомий як батько музики кантрі та американського йодлінгу, коли він об’єднав йодль із південно-афроамериканським блюзом.
Однією з перших його пісень була «Sleep, Baby, Sleep»
Коли музичний критик Еббі Найлс почув записи Blue Yodel, випущені Джиммі Роджерсом в 1928 році, він був вражений тим, наскільки чітко звучать записи Blue Yodel для білої людини. У своїй колонці з оглядом рекордів 1928 року, під заголовком «Біла людина співає чорні пісні», Найлз визнав, що перший Синій Йодль Роджерса «започаткував цілу епідемію йодлінг-блюзу.
«Блу йодль» іноді називали «блюз йодлінг».
Джиммі Роджерс випустив свій запис Blue Yodel. «Синій йодль» Роджерса, миттєво викликав загальне захоплення йодлінгом у Сполучених Штатах.
Джиммі Роджерсу, приписують створення американської версії альпійського йодлінгу — синього йодля. Працюючи на залізниці, Роджерс вивчив блюзові техніки у афроамериканських танцюристів-ганді і зрештою створив свій характерний звук – суміш традиційної роботи, блюзу, бродячих та ковбойських пісень – його фірмовий термін «Blue Yodel».
Багато послідовників Роджерса стверджували, що він вплинув на їх стиль співу і кар’єру.
Назва терміну походить від назви пісні Blue Yodel, під якою американський співак Джиммі Роджерс опублікував загалом дванадцять пронумерованих пісень, які стали новаторськими для розвитку ранньої музики кантрі: